نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوزReviewed by 021-28423838 on May 19Rating: 5.0نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز

در این مقاله ما کهکشان کامپیوتر pcgalaxy.ir تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با مقاله آموزشی نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز .

عموما کلیه کاربرانی که از نسخه های مختلف ویندوز استفاده می کنند از مجموعه ابزار هایی که در هر یک از نسخه های ویندوز تعبیه شده به طور کامل مطلع نیستند و هر کدام یک از نسخه های ویندوز دارای ابزار های مختلف و کاربردی هستند که در بخش کنترل پنل و دیگر بخش های ویندوز گنجانده شده اند .

عموما کاربران از وجود همه این ابزار ها مطلع نیستند و یا گاها نام ابزاری را که می خواهند از ان برای رفع مشکل خود استفاده کنند را فراموش می کنند و یا در پیدا کردن ابزار مورد نظر خود دچار مشکل می شوند و نمی توانند ان را پیدا کنند.

خب یک ویژگی در ویندوز وجود دارد که کاربر می تواند با استفاده از ان یک پوشه برای خود ایجاد کند و کلیه ابزار ها را در ان قرار دهد تا هز زمان که نیاز به ابزاری داشت بتواند با رجوع به ان پوشه ابزار خود را بیابد و به راحتی مشکل خود را حل کند .

این ویژگی باعث می شود که کاربر یک بانک از کلیه ابزار های موجود در ویندوز را در اختیار داشته باشد که باعث افزایش سرعت کاربر در پیدا کردن ابزار می شود و دیگر با مشکلاتی مانند پیدا نکردن مکان ابزار و یا فراموش کردن نام ابزار رو به رو نخواهد شد . چون همه ابزار ها را در یک پوشه در اختیار دارد .

یکی دیگر از نکات مثبت این ویژگی استفاده از ان در محیط های شبکه است که خب مدیر شبکه با ایجاد این پوشه در سیستم خود به کلیه ابزار ها دسترسی راحتر پیدا می کند و به عنوان کسی که مدیر شبکه است و با ابزار های ویندوز بسیار سر کار دارد می تواند با استفاده از این ویژگی در انجام کار های خود بسیار بهتر و سریعتر عمل کند.

با توجه به نکات گفته شده اکنون ما کهکشان کامپیوتر pcgalaxy.ir تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل بصورت تصویری و مرحله به مرحله به تشریح و آموزش نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز می پردازیم .


چگونه کامپیوتر و لپ تاپ خود را فرمت کنیم؟

نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز

پوشه “God Mode” در ویندوز 10 چیست و چگونه می توانیم آن را فعال کنیم؟

تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل

نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز – 1


اگر ویندوز به شما اجازه  دهد به سرعت به ابزارهای مدیریتی دسترسی پیدا کنید، پشتیبان گیری و بازگرداندن گزینه ها و سایر تنظیمات مدیریت مهم را در یک پنجره واحد داشته باشید؟ نمی توان این حالت را  “God Mode” نامید.

God Mode چیست؟

God Mode هیچ ویژگی مخفی اضافی را در ویندوز باز نمی کند و یا به شما اجازه نمی دهد کاری را انجام دهید که قبلا نمی توانستید در رابط ویندوز معمولی انجام دهید. در عوض، God Mode یک پوشه خاص است که می توانید آن را فعال کنید تا اکثر بخش های مدیریتی  تنظیمات و ابزار کنترل پنل ویندوز را در یک رابط ساده و آسان برای شما نمایش دهد. کهکشان کامپیوتر pcgalaxy.ir تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل

بله، شما همچنین می توانید بسیاری از این موارد را با جستجو در منوی استارت پیدا کنید. اما برای انجام این کار شما نیاز به دانستن نام تک تک این ابزار دارید. پوشه God Mode راه ساده تر برای مشاهده 206 تا از این ابزارها است.به هر حال، “God Mode” فقط یک نام عمومی است که برخی از افراد به این پوشه خاصی می دهند. شما می توانید به این پوشه هر نامی که دوست دارید بدهید.به طور مثال جعبه ابزار و…

 

در زیر تعدادی از ابزارهایی که در God Mode یافت می شوند لیست شده اند.

Administrative Tools
AutoPlay
Backup and Restore
Color Management
Credential Manager
Date and Time
Devices and Printers
Ease of Access Center
File Explorer Options
File History
Fonts
Indexing Options
Infrared
Internet Options
Keyboard
Mouse
Network and Sharing Center
Pen and Touch
Phone and Modem
Power Options
Programs and Features
Region
RemoteApp and Desktop Connections
Security and Maintenance
Sound
Speech Recognition
Storage Spaces
Sync Center
System
Tablet PC Settings
Taskbar and Navigation
Troubleshooting
User Accounts
Windows Defender Firewall
Windows Mobility Center
Work Folders

هر یک از این دسته ها شامل  تعداد ابزار می باشد و حتی می تواند به زیر شاخه های بیشتر تقسیم شود، به این معنی که شما به راحتی هر چیزی که دنبال آن هستید را پیدا خواهید کرد.


نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز

فعال کردن حالت خدا در ویندوز 10

نکته: برای انجام این کار، باید از یک حساب کاربری با دسترسی مدیریتی استفاده کنید.

1.به دسکتاپ خود بروید و یک پوشه جدید را در قسمتی دلخواه بسازید. با راست کلیک و انتخاب گزینه «New» و سپس با کلیک بر روی «Folder» پوشه را ایجاد کنید.کهکشان کامپیوتر pcgalaxy.ir تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل

تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل

نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز – 2

2.پوشه جدید ظاهر خواهد شد.

نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز

نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز – 3


3.نام پوشه را به نام زیر تغییر دهید.

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

 

 

نکته: برای استفاده از یک نام به غیر از GodMode، فقط  نام جدید را جایگزین “GodMode” در متن بالا کنید. کاراکترهای داخل {} باید دقیقا همانطور که در بالا ذکر شد باقی بمانند. اگر “GodMode” را بدون افزودن نام جدید حذف کنید، خطای زیر را دریافت خواهید کرد.

تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل

نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز – 4


هنگامی که پوشه را به درستی تغییر نام دهید، ویندوز آیکون پوشه را به یک آیکون کنترل پنل تغییر شکل می دهد.

نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز

نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز – 5


نحوه اشتراک گذاری فایل ها در شبکه چگونه است؟

برای باز کردن حالت God Mode جدید، روی آیکون آن دو بار کلیک کنید. دسته های اصلی به ترتیب حروف الفبا مرتب شده اند و بنابراین بیش از 200 تنظیمات را در این دسته ها مشاهده می کنید.کهکشان کامپیوتر pcgalaxy.ir تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل

تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل

نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز – 6

این گزینه در حالی که مطمئنا برای شناخت نام رسمی تمام ابزارهای ویندوز مفید است، احتمالا (همانند ما) خواهید اموخت که ابزار را در این پوشه  سریعتر از  منوی Start  جستجو و پیدا کنید. با این وجود، پوشه حالت خدا، مقدمه ای مفید برای همه ابزار موجود و یک راه عالی برای جستجوی ابزاری است که کاملا مطمئن نیستید که نام آن ابزار چیست می باشد.


امیدواریم مقاله آموزشی نحوه فعالسازی حالت God Mode در ویندوز از لحاظ کاربردی برای کاربران گرامی مفید واقع شده باشد و کاربران گرامی توانسته باشند با استفاده از این آموزش یه پوشه که حاوی کلیه ابزار های ویندوز است برای خود ایجاد کنند و در زمان هایی که به ابزار های ویندوز نیاز پیدا کردند با استفاده از ان پوشه ابزار خود را پیدا کنند.

کاربران گرامی ماکهکشان کامپیوتر pcgalaxy.ir تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل برای شما آموزش های بسیار مفید و کاربردی در بخش آموزش و زیر منو های آموزش ویدئویی و مقالات آموزشی قرار داده ایم که می توانید با رجوع به این بخش ها و بهره گیری از آموزش های موجود در آن اطلاعات بسیار مفید و کاربردی بدست اورید .

این بخش از سایت بسیار کاربردی برای کاربرانی می باشد که با کامپیوتر اشنایی دارند و نیاز به کمک های موردی دارند و یا به نحوی در پی پیدا کردن اطلاعاتی برای حل مشکلات خود هستند.

کهکشان کامپیوتر pcgalaxy.ir تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل  در کلیه زمینه ها اعم از تعمیرات لپ تاپ و سخت افزار های کامپیوتر و خدمات شبکه در خدمت کاربران گرامی می باشد . اگر نیاز به این سرویس ها داشتید می توانید به راحتی با مراجعه یه صفحه اصلی سایت و ثبت درخواست در اسرع وقت و سریعترین زمان مشکل خود را رفع کنید .

کهکشان کامپیوتر pcgalaxy.ir تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل همیشه و در تمامی ساعات شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل آماده یاری رساندن به کاربران گرامی می باشد .